Bones a tots!
avui us volia parlar de la tentació primaveral de comprar unes sabates BLANQUES pels teus fills petits, tot i saben que només seran blanques el primer dia!, però en aquell moment només pensem en lo monos que estaran!.
Cansats del llarg hivern, que mirem a on mirem tot és de color negre, gris o marró, ens entren unes ganes terribles de treure els colors dels nostres armaris o millor, comprar coses que veiem als aparadors; grocs, roses, verds, blaus, estampats i com no, el blanc.
Doncs jo, com la majoria, hi vaig caure i vaig comprar les típiques botes de roba blanques pels meus fills, i amb taxes eh! estem a la última, je,je,je... Mireu que maques...
Suposo que ja us podeu esperar el què vindrà ara; només feia una setmana que les havien estrenat i la meva filla se les va posar per anar a l'escola i quan va tornar... sorpresa! una taca vermella de pintura al mig de la sabata que no marxava amb res de res. Vaig provar-ho amb tot el que hem van dir, que si KH-7, productes per treure les taques, lleixiu,... però la taca continuava allà.
Alguna cosa haviem de fer! no es pot tirar res! cutomitza, cutomitza vaig pensar i se'm va passar pel cap anar a comprar un tint; vaig mullar-les, vaig tirar els polvos de tint negre a dins de la rentadora (dins del tambor), vaig posar-hi les sabates, programa de 60º i avall, creuem els dits...
?????? van sortir les sabates negres perfectes, fins i tot la goma va quedar com desgastada i els repunts, que devien ser d'algun tipus de teixit sintètic, no és van tenyir; ni fet expressament!
És una bona opció per aprofitar sabates que tingueu per casa que ja es vegin una mica velles (que ja no es puguin fer blanques o altres que hagin perdut el color).
També podeu tenyir-les quan acabi l'estiu i així podran aprofitar-les durant la tardor amb un color fosc (a qui no li ha passat que les guardem dins de la caixa per la propera primavera i quan és l'hora, les hi emprovem als nostres fills i resulta que durant l'hivern els ha crescut el peu i apa, noves i per regalar!).
Podeu aprofitar aquestes tenyides per donar color a roba que tingueu una mica descolorida. Jo vaig posar-hi una samarreta bàsica negre que tenia de feia anys i em va quedar com nova!!!
I us preguntareu, i la Rentadora??? jo al principi vaig pensar que la broma em sortiria cara! quan vaig veure que la rentadora començava a donar voltes i dins del tambó tot eren esquitxades de color negre, ja em veia comprant-ne una altre, però quan va acabar el programa i vaig treure les sabates, vaig fer un altre programa de 60º tirant-hi dins del tambó el sobre de netejador que et donen amb el mateix tint,i...rentadora com nova!!!
Així que ja ho sabeu, us animeu a tenyir?
Fins la propera...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada