dilluns, 19 de març del 2012

Pastís de xoco i anous

Bones a tothom,

Iniciem aquesta secció de propostes de cuina, i sens dubte ho hem de fer amb la recepta del pastís estrella del nostre repertori, que alguns de vosaltres, ja heu provat!!!
Molts ja sabreu que aquest tema ens agrada bastant a tota la família, i en aquesta secció us intentarem transmetre la nostra il·lusió... a veure si us animeu a practicar amb les nostres receptes (seran totes aptes per celíacs)!!!

Som-hi!!

Necessitem:
- 4 ous
- 210 gr. de sucre
- 100 gr. de farina (pot ser normal o sense gluten, jo faig servir la Mix C de Shär)
- 200 gr. de mantega (en pomada, la desfem 1 minut al micro)
- 125 gr. de xocolata desfeta (jo faig servir la Nestlé Postres, 2 minuts al micro)
- 125 gr. d'anous


Passos a seguir:
1er:  barregem la xocolata, la mantega i les anous


2on: Posem a batre els ous amb el sucre, afegim la farina i batem 1 minut més


3er: Afegim aquesta barreja a la barreja anterior i remanem molt a poc a poc amb una espàtula per tal de que no es desinfli la massa.


4art: Ho posem a un motllo i 40 minutets al forn precalentat a 180º i llestos!!!


Els meus fills l'han fet com a sorpresa avui pel dia del pare, i mireu que bé que els ha quedat:


Boníssim!!! espero que us animeu a fer-lo, no us en arrepentireu, o si, perquè no podreu parar de menjar, je,je,je... 
Nosaltres hi hem tirat pel damunt una mica de sucre glas, però també es pot desfer xocolata i afegir-hi una fina capa pel damunt.

Apa, a practicar!

Fins la propera...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada