dijous, 29 de març del 2012

Fes-t'he cua!!!

Bones a tots,

avui us volia parlar de la intemporal cua de cavall; tendència que es veu cada temporada a totes les passarel·les, i és per això que sempre està de moda!
És curiós com un pentinat tant simple, que hem portat totes quan erem petites i haviem vist a les nostres mares pentinades així per estar per casa, ara s'ha convertit en un dels pentinats més glamorosos de totes les cel·lebrities.
I aquí van diferents versions per anar a la última:
















Espero que us hagin agradat les nostres propostes! i ara a inspirar-vos...
Ah!!! i no us oblideu dels complements que podeu afegir al vostre look, que ara n'hi ha per tots els gustos i molt bé de preu!!! 
Preneu nota:  compreu-vos cintes de roba amb un filferro dintre, són superversàtils! podeu fer-les servir per amagar la goma de la cua, de turbant, fer-vos un llaç o alguna forma diferent, o simplement pel coll,... n'hi ha de tots colors i estampats.

Vinga, ja tenim feina!!!!

Fins la propera...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada