dijous, 19 d’abril del 2012

Pastís d'escarola

Bones a tots,

molts ja sabeu que la meva filla fa horticultura a l'escola, i avui ha sortit amb una escarola!!! estava tan contenta!!! A casa a ningú li agrada, però està clar que  alguna cosa n'haviem de fer! algo ens haviem d'inventar amb el que trobessim per la nevera!


Preneu nota:
*1 escarola
*2 dents d'all
*2 ous
*Formatge fresc o philadelphia (al gust)
*Barreja formatges ratllats
*Bacon

1-Hem rentat l'escarola i en una paella hem saltat els dos dents d'all amb l'escarola, fins que ha perdut tota l'aigua (s'ha reduit a una quarta part).
2-L'hem posat en un recipient tallada petita i hem afegit els 2 ous. Tot ben remanat.
3-Afegir els formatges i el bacon i tot ben remanat
4-Posar-ho en un recipient prèviament untat amb oli i 45 minuts al forn
5-Treure del motllo i menjar al gust (fred o calent)


Estava boníssim. Si no ho veig no m'ho crec, tota la família menjant escarola, i ens l'hem acabat tota!!!

Espero que us animeu a provar-ho!!!

Fins la propera...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada