dimarts, 24 d’abril del 2012

Els colors de la primavera

Bones,

avui volem parlar dels colors d'aquesta primavera estiu. Com haureu vist per totes les revistes, blogs, publicitat, aparadors... hi ha dues tendències que predominen de la resta: els colors pastels i els fluor.
Tots els dissenyadors han apostat per aquestes dues tendències en les seves col·leccions i així s'ha vist en totes les passarel·les. 


Pel que fa als colors pastel, proposta d'una dona sensual, romàntica, fresca,... colors fàcils de combinar, tan a l'estiu com a l'hivern.
A la primavera-estiu, podem fer un total look en pastels o per un look més lluminós els podem combinar amb el blanc.
I en canvi per la tardor-hivern podem combinar-los amb el negre, que sempre acertarem! la part de dalt pastel i faldilla o pantaló negre i al revés, part de dalt negre i faldilla o pantaló pastel.
Així de senzill! per anar a la última.
Preneu nota! són colors molt apagats, que si els portem a prop de la cara poden no afavorir-nos gaire; quantes vegades ens ha passat que ens diguin que avui fem mala cara o al contrari, que avui estem molt guapos! doncs no és res més que la influència dels colors en el nostre rostre.
Per tant, si portem colors que ja sabem que no ens favoreixen, haurem "sobretot" de maquillar-nos si o si!

Pel que fa als fluor, a primer cop de vista potser ens costen una mica més i hem d'anar en compte de no accedint-se i caure en la vulgaritat. 
Imatge més atrevida, salvatge, divertida...





Preneu nota:
* Són colors molt llamatius, pel que és millor començar amb els accessoris i complements (sabates, bolsos, bisuteria, ulleres,...)
* Pel que fa a les sabates i bolsos, l'acabat gloss, axarolat és el rei!
* Si voleu ser més discrets, busqueu un acabat mate amb pell de serp
* Intenteu no barrejar diferents colors fluor amb el mateix look (per començar). Combinar-ho amb colors neutres clars de dia (blancs, crus) , i grisos i negres de nit
* Feu-se amb unes sabates de cunya amb colors fluor per aquest estiu, seran el més in del moment!
* Pels menys atrevits, comenceu amb una pedicura, continuareu amb una manicura i quan no us adoneu, ja no podreu parar!!!!







I vosaltres amb quins us quedeu??
Us animeu????

Fins la propera...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada