divendres, 11 de maig del 2012

Què és porta??? què em faig??

Bones a tots,

avui us volem contestar les preguntes més habituals que ens feu aquests dies aquí a la pelu: "Què és porta?" "Què em faig?"
Us passem un "petit" resum dels looks/tendències més predominants d'aquesta primavera-estiu:

*Ralla al mig i melena extra llisa. La planxa serà la vostra millor aliada!!!



*L'estil fifties es manté. Mitges melenes i melenes llargues, pentinades amb ones a l'aigua grans i amb ralla marcada al mig o al costat. Per un acabat més autèntic es pentinen cap a dins



*Mitges melenes i melenes llargues amb ones grans, ja sabeu, agafeu la planxa i a fer bucles!



*Melenes de colors fluor i a poder ser crepades! (recordeu el post dels colors aquí)



*Monyos ràpids i poc el·laborats. Ideal! poca feina i ràpid!



*Trenes de tots tipus. La "reina" la trena fent de diadema



*Ralla al mig i cabell engominat, ja sigui recollit o amb melena



*Serrells tupits, tant de costat com rectes, però sempre tupits! i quasi tapant els ulls



*La famosa cua de caball, en totes les versions (si no veu veure el post dedicat a les cues entreu aquí)



*Pentinats laterals, desde cues, moños fins a melenes que s'arrepengen als hombros


En fi, una mica de tot!!! ja sabeu, a fer proves...

Fins la propera...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada